Hubnutí je moderním a stále diskutovaným tématem. Denně slýcháme, jak se někomu v naší blízkosti nedaří zhubnout i když vůbec nejí. Co si ale někteří neuvědomují je, že hubnutí není jen o změně stravování, ale také o pohybu, který je stejně důležitý jako jídelníček. Problémem je, že lidem se do sportu nechce nebo na něj zkrátka nemají čas.

Naštěstí existují způsoby, jak si během dne zacvičit, i když jste v presu. 
muž bez svalů.jpg 


Čištění zubů


Až si budete příští ráno nebo večer čistit zuby, místo obyčejného stání a zírání na sebe do zrcadla dělejte třeba dřepy. Ráno i večer jich zprvu udělejte 10 a další dny postupně zvyšujte počet. Jakmile toto zařadíte do své rutiny, bude vám to připadat přirozené a do toho pro sebe něco uděláte.

 


Mytí nádobí


Při mytí špinavého nádobí nebo i při jeho utírání můžete zvedat jednu nohu bokem od těla a zase zpátky. Zvedejte jí vždy, co nejvíce to jde a pomalu jí vracejte zpátky. Takto s každou nohou cvičte alespoň 10x. Tímto cvikem posílíte jak stehna, tak zadeček.

 


Sezení na židli


Na židli můžete praktikovat hned několik druhů cvičení na různé části těla. Pokud při práci sedíte nebo se jen doma díváte na televizi, zkuste 10x zatnout hýžďové svaly a následně je zase uvolnit. Jednoduchý cvik, který můžete dělat kdykoliv sedíte a přitom si nenápadně zacvičíte.

Další cvik, který můžete vyzkoušet je posilování rukou. Jestli má vaše židle nebo křeslo opěradla, zapřete se o ně rukama a pomalu zvedejte celé své tělo nahoru a dolů.

 posilování na podložce.jpg


Ježdění výtahem


Máte na výběr jet výtahem nebo jít po schodech? Asi tušíte, co je ta správná cesta. Vyšlapání i jednoho patra je dávka pohybu, tak se přemožte a vyjděte si je. Možná, že budete ze začátku trochu zadýchání, ale uvidíte, že při nejlepším do konce měsíce schody vyběhnete, aniž by vám to připadalo otravné a náročné.

 


Když už se vám opravdu nic nechce…


Jestliže vám přesto všechno stejně pořád chybí vůle donutit se ke cvičení, existuje další možnost. Existují tabletky, které vám s hubnutím pomohou. Pro hubnutí pak stačí i obyčejná cesta do práce a kila půjdou dolů samy.

Jednoduchá cvičení pro každého
3.3 (65%)4