Pokud máte internetový obchod, určitě byste mohli úspěšnost prodeje podpořit různými způsoby, které bychom zařadili mezi internetový marketing. Pokud čekáte, že si k Vám cestu najdou sami zákazníci, asi budete nepříjemně překvapeni. Zařídit si internetový obchod ještě neznamená, že budete automaticky úspěšní. To by bylo přece až příliš snadné a snadným řešením přece nevěříte. Jakým způsobem můžete podpořit úspěšné fungování Vašeho internetového obchodu?
 
 

Internetový marketing

·         SEO optimalizace– stránky jsou optimalizovány tak, aby se daly snadno dohledat vyhledávači.

·         Sociální sítě– naučte se využívat sociálních sítí k prezentaci svého e-shopu. Je to také ideální pro komunikaci s potenciálními zákazníky. Abyste dokázali zaujmout, můžete komunikaci podpořit různými soutěžemi o věcné ceny. Dost možná jste se setkali s termínem virární marketing – jedná se o marketingovou techniku, kdy jsou využívány sociální sítě.

·         Blog– Váš e-shop rozhodně nemusí být fádní. Může být jeho součástí tématický magazín nebo blog, který můžete zaplnit články. Součástí může být i poradna nebo prostor pro diskuzi.

·         PR článek– placené sdělení na internetu (ale také v novinách nebo jiných tištěných médiích). PR článek má určitou strukturu. PR článek může sloužit jako tisková zpráva pro média nebo může představovat jeden z prostředků SEO optimalizace.

·         Newsletter– zasílání obchodních sdělení. Mnozí spokojení zákazníci si rádi nechávají zasílat informační newsletter.

·         Bannerová reklama– nejznámější forma internetové reklamy

·         Přehlednost– je důležité, aby Vaše stránky byly přehledné a především aby byly uživatelsky příjemné, to ovlivňuje mnoho faktorů, rozmístění, vhodná grafika.
 
Vzhledem k rozvíjejícím se technologiím je určitě na místě sledovat trendy a být co nejvíce v obraze. Aktualizovat obchodní metody i sortiment se rozhodně vyplácí.